• Voor 16:00 besteld, vandaag verstuurd*
  • Gratis graveren
  • Gratis verzending vanaf € 39,00

Garantie

We zijn er bij Brepen trots op hoogwaardige en elegante schrijfwaren aan te bieden die uw schrijfervaring verrijken. We begrijpen dat u bij de aankoop van een luxe pen verzekerd wilt zijn van de kwaliteit en prestaties. Voor alle artikelen die je bij Brepen koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Daarnaast bieden de merken een fabrieksgarantie

Garantieperiode

De garantieperiode met betrekking tot de fabrieksgarantie voor onze luxe pennen verschilt per merk. Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie

Cross

Levenslang

Diplomat

2 jaar

Faber-Castell

2 jaar

Graf von Faber-Castell

2 jaar

Kaweco

2 jaar

LAMY

2 jaar

Parker

2 jaar

Pininfarina

2 jaar

Sheaffer

1 jaar

Visconti

2 jaar

Waterman

2 jaar



Gedurende deze periode kunt u aanspraak maken op de garantie voor fabricagefouten en materiaaldefecten. We verzoeken u vriendelijk om binnen 14 dagen na ontdekking van het defect contact met ons op te nemen.

Uitzonderingen

Onze garantie dekt geen schade veroorzaakt door normale slijtage, onjuist gebruik, nalatigheid, ongelukken of ongeoorloofde aanpassingen. Ook val- en waterschade vallen niet onder de garantie.
Let op: Ook bewerkte producten (bijvoorbeeld een gravure) vallen niet onder garantie.

Garantieprocedure

Indien u aanspraak wilt maken op de garantie, vragen we u om allereerst een mail te sturen met hierin een duidelijk omschreven defect en een aanvullend ordernummer. Hierna zult u van ons informatie ontvangen over het retourneren van het product.
Dit kan vervolgens worden verstuurd naar het onderstaand adres:

Brepen B.V.
T.a.v. Aftersales
Herenweg 102
1431GX  Aalsmeer
Nederland

Na ontvangst zullen we het product grondig inspecteren. Indien het defect binnen de garantievoorwaarden valt, zullen we deze zo spoedig mogelijk repareren dan wel bij de fabrikant ter reparatie aanbieden.

Klanttevredenheid

Uw tevredenheid is onze topprioriteit. Als u vragen heeft over onze garantie of andere zaken, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We staan klaar om u te helpen en een oplossing te vinden die aan uw verwachtingen voldoet.