Klachtenpagina
Als aangesloten lid van Thuiswinkel.org, zijn we bij Brepen toegewijd aan het bieden van een uitstekende winkelervaring en hoogwaardige producten. Indien u toch een klacht heeft, staan we klaar om deze zo snel en adequaat mogelijk op te lossen.
Klachtenprocedure
Heeft u een klacht over een product of onze dienstverlening? Laat het ons direct weten door per e-mail contact op te nemen met onze klantenservice. We streven ernaar om binnen 2 werkdagen inhoudelijk te reageren op uw klacht en u te voorzien van een duidelijke oplossing.
Thuiswinkel.org Geschillencommissie
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Garantie en Fabricagefouten
Bij Brepen staat kwaliteit voorop. Mocht u een product ontvangen met een fabricagefout of beschadiging, neem dan direct contact met ons op. We bieden een passende oplossing zoals kosteloos vervangen of repareren van het product.
Retourneren
Voor informatie over het retourneren van producten verwijzen we u naar onze Retourpagina. Hier vindt u de retourprocedure en voorwaarden. We streven naar een soepele afhandeling van retourzendingen en het terugbetalen van het aankoopbedrag.
Klanttevredenheid
Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. We willen u een positieve winkelervaring bieden en doen er alles aan om aan uw verwachtingen te voldoen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen bij vragen, opmerkingen of klachten. We staan klaar om u te helpen en een oplossing te vinden.
Feedback
We waarderen alle feedback van onze klanten, omdat het ons helpt onze dienstverlening en producten te verbeteren.
Heeft u suggesties, opmerkingen of complimenten? Laat het ons weten via onze klantenservice.